pasti !!

ok friend ! aku dah pk masak2 aku dah tak mau sekolah .. sakit kepala .. tadak masa depan pun tapa aku ta kesah .. biar mati ja lagi bagus .. rambut nak biar panjang macam dulu .. baru best ! 23/07/2011 rumah aku ada kenduri datang la .. kepada budak sekolahh . sorry aku ta dapat nak masuk sekolahh .. mom sayy 'atok da meninggal . nti kita dok kL la . tadak sapa yang ta buleh ikut . semua kena ikut ' =( ta best aku da biasa kat sini . sini tempat aku ! sini la tempat aku matang .tempat aku sedih . aku ta mau hilang kawan aku .. aku sayng kawan aku ..


k lahh aku sayang semua kawan2 aku ..yang penting buahh hati aku yang buncit tuu .. kau jaga diri . datang sini call aku .. aku blanja kau wayang . kau belanja aku McD ok ? haha ta pa la .. bye ilove you all !


p/s : iloveyouyou husna busuk ! muah muahh !

pengikut :)