huh ! PENAD !

 hai all ! lama ta update blog . skrang dah free skit, kalau tak busy ja memanjang *perdana menteri la kata kan . haha . ok stop ! orang cakap aku banyak berubah betul ka ? tak kot . biasa ja . aku rasa bertambah HANDSOME ada la  . haha *perasan ! baru ja puasa tapi penadd doe . bila nak raya ! aku ta sabar nak beli moto dah nie . tengs akid tolong aku tadi . sekarang kerja malam susah nak keluar . kulit pun boleh puteh *amin .


  Akid ! kesian kat hang gurl tu buadd hang camtu kan . apa pun hang ada otak . hang pikir mana baik n buruk untuk hang ! Kimi , der lama ta dgr cita amacam , best ! haha . otak aku berpusing2 tak taw nak cerita apa hari nie . sekarang dah ta boleh nak tidur awal ! pening la ! ok lah aku rasa katil sedang memanggil ! so see u later !!



pengikut :)