raya !

assalamualaikum . hai semua . pekak bisu pekak bisu dah raya kan . sat nya . kepada semua tu . am mintak maaf k kalau ada salah ka silap ka . yang am tak kenai tu am p ngorat ka . am p maki2 ka apa ka (aina) . hampa semua pakai baju apa tahun ni ? am punya tema tahun nie purple . ingat nak buadd warna kuning tapi spongebob marah tiru dya . haha . raya nie mai umah am . duit raya tadak nti tahun baru cina la am bagi .

mak n ayah .
adik minta maaf kalau ada silap n salah adik buad okey . adik kan slalu mlwan mak ngan ayah dulu . tapi sekarang dah tak buadd kan kan ?

Mmber
aku mintak maaf wei , aku kalau tadak mud mesti aku marah hampa kan . hampa jgan marah ku . hmpa p la marah org yang bagi aku tadak mud tu . k . aku tak tau pa . haha . k sekarang dah sama kan .
k lah mlas nak tulis panjang2 buadd hnsem ja . byee SELAMAT HARI RAYA N MERDEKA !

pengikut :)