watafish !!

kau tinggal kan aku cmtu ja ? senang nya kau an . kau tahu tak aku sayng kau ? sampai hati kau kan . aku terasa kau buadd aku camni kau tahu tak ha ? ok fine . aku ta kira aku nak kau Call aku guna PUBLIC sekali pun . aku ta kira ok ? kalu kau ta call aku . tu makna nya kau dah benci aku .

  ok, change topic . sepatutnya malam nie aku cuti . tapi disebabkan orang merayu . dan melutut kadd aku . aku terpaksa . nak tahu aku kerja apa ? jaga cc ja . hari khamis aku cuti dah mmber suruh bukak aku bukak la . penad + mengantok = PENGATOK . n now i want go to sleepp . bye .



p/s : kau jgan igt kau nak tgl aku senangsenang ja . mcm mana aku susah nak dapat kan hang . cmtu gak susah nk tgl hang !! ok boii . ilydsm !

pengikut :)