ajal ditangan tuhan

salam . semalam am di kejutkan dengan satu berita buruk . atok syikin meninggal . sedih bahh . macam ni semalam lepas syikin balik dari rumah am dia kol sambil menangis .

am : awad menangis ni
syikin : tokwan bby dah tadak b (ta clear masa tu atas moto)
am : apa kawan bby ? yang mana ?
syikin : bukan kawan , tokwan
am : inalillah
syikin :blablabla

dah tu dia buad macam tokwan dia ada lagi . dia bersembang dengan tokwan dia . sayu hati aku
dah la sayang ajal maut kan di tangan tuhan . nanti kita pun macam tokwan jugak . ok sayang banyakbanyak la besabar oke .
bie tetap ada ngan bby walau macam mana pun susah . 0k . byee

pengikut :)