u jeles eh ?

hai . nak dgr story baru . untuk pengetahuan anda saya gembira plus sedih . haha nak tahu sebab nya ? jum jum baca

   23/10/11 aku hang out ngan budak bad la ken . so aku igt someone ni tadak . aku pun buad tk tau ja . ok lepak lepak kat food court sambil tunggu semua orang datang kan . aku sembang la dengan MIRA RARA . korang kenal miaa dia ni . haha first time jumpa dia dia ni lain

  ok bukan pasal tu aku nak cerita , lepas p tengok wayang , depa ajak karok . aku pun apa lagi . p la kan . taktau pulak yang dia kat bilik sebelah . dia mai kat bilik aku then dia panggil aku . dia tanya aku apa tah . kurang jelas nmpaknya . aku just cakap mana ada . dia terus belah tanpa amaran . hahaha . balik tu aku text dia . aku cakap sory .

  nak tahu apa dia cakap ? jeng jeng . dia kata dia jeles aku sorang laki dalam bilik karok tu . yang lain semua perempuan . haha . jgan takut diorang tak rogol aku pun laa . haha . awad hang jeles . hang sayang aku ka ? haha #aku merepek ja .

  ok dah la . mmg kita lama kenal . tapi lama jugak hang ta tegoq aku . aku tegor hang . hang mcam nak takmau ja layan aku . kadangkadang bila aku jumpa hang aku takut . takut aku sayng hang balik !
INGAT TU ! :)


p/s : sorry to say !

pengikut :)